tisdag, oktober 31, 2006

Min ena favoritpojk :)


Hejsan!

Hoppas allt är bra med er, här är de la jämna plågor.
I dag / måndags blev de inget scrappande, händerna vägrade.
Satt och kollade på bilder i stället och funderade lite på hur mina nästa scrapsidor skall se ut.

Håller ju på med en bok till min ena favoritkille Texas :)
Japp det är han på bilden.
Skall förhoppningsvis träffas nån dag i veckan, skoj :) han är helt ljuvlig, bedårande söt, go, gillar mig hihiih, pussig och så liten o rar.


Odd & Junior har varit skötsamma o duktiga i dag. Odd har börjat bygga sig ett nytt skumbo så fint så. Junior Todd har fjollat sig med sin Ariel, hon hade visst råkat trilla förut så de var ju himla jobbigt när han inte såg henne ordentligt hihi.
Skickade ett kort idag som jag gjort till mammas vännina som jag fick en så söt Puhväska av.
Funderar, snart är de ju scrapmässan, tur att de inte är så många företag där, för jag lär ju se en del jag vill ha antar jag. Nåväl 1 st PB o 1 amöba på skrillor hoppas jag hitta, och lite roliga brads fast de är jag inte så säker på att jag hittar till vettiga priser.

Nope läge att försöka sova åter senare

Ha det gött o ta ingen skit!

/ Mp






1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Åh vad härligt med pysselmässa! Mitt råd är att gå en sväng först och kolla läget och sedan shoppa tills pengarna är slut. *fniss*

kram Annika