onsdag, oktober 25, 2006

Moffat o grejat



Tjenare!

Trött & värk, blir ju alltid tröttare än vanligt när jag käkar antibiotika.
I dag har det varit ganska lugnt, läste ut bok förut.
Svärfar fyller år i helgen, så de råkade bli ett kort gjort till honom med.

Måste gå o lämna in min " scrapsymaskin" den funkar inte, vi har testat med nya batteri mm.




Mina twinklar kom häromdagen skoj , gillar vissa av färgerna väldigt mycket.
Nästa vecka blir de mässan, de blir skoj :)
Ha det gött därute
/ MP


5 kommentarer:

Koy sa...

Snyggt kort du gjort ! Har du en sådan där symaskin som är anpassad för just scrapping?
Visst är det kul med twinklar! :-)
Jag bara älskar dem *ler*

Hoppas du snart mår bättre och blir piggare

Kramis

Anonym sa...

Vad fint kort du har gjort vännen! Jättesnyggt är det!! :)
Kramar Annelie

Linda (BlueEye) sa...

Fint kort! =)
Önskar jag hade haft lite energi att göra kort idag, men det har de tagit ifrån mig, de trevliga brevskrivarna.
Kanske imorgon...

Puss o kram Linda

Jenny sa...

Fint kort! Vad skoj det lät med scrapsymaskin, jag använder min vanliga men det är ganska bökigt att behöva byta nål varje gång...
Kram/Jenny L

Annika kort & gott sa...

Kortet är jättefint! Alltid kul med nya saker och twinklar är inte fel, har än så länge inte så många, men fler lär det bli.

kram Annika