torsdag, november 02, 2006

Moffat, diggat och lekt :)


Tjenare!

Sådär i dag kom min nya stämpel, oj vad jag rådiggar den :)
Var med P förut och lämnade in mobben,tjötade och fikade.

Kallt ute, fick ha mina vinterskor minsann *fnissa*
Det är liksom hög tid att köpa ny vinterjacka, lånade lille P´s jacka i dag igen, men måste väl ha en egen med.. Min gamla vinterjacka drunknar jag i hihiih det är sketaskoj.


Nåväl måste ju slänga upp kortet jag gjorde med min nya stämpel, nu har jag börjat om från 0 igen för att försöka "lära mig göra rätt", nu säger väl nån att de finns inget rätt
& fel när man pysslar men, iaf, jag vill lära mig ordentligt:)


Ok, de borde varit mer dekorationer på det tycker jag med men vi börjar lätt oså avancerar vi uppåt :yeah:, det är nog bäst för de säger "scraptanterna".
Helgen blir säkert fantastiskt underbar, kärringmässa och sen scifimässa *hihi*
Nåväl håller tummarna att jag mår så jag pallar bara, maggen är sådär, händerna tja de får vila ett tag.


Ha det gött därute!
Rösta på lille Johan i idol, han är ju bara för rar *fnissa*
/ MP


1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att vi inte träffades på mässan och jag... shoppade en hel del och var inte alls så duktig som du var att hålla i pengarna...