onsdag, november 29, 2006

Saknad



Hej!
Oj, jag vet jag varit lite off på en del ställen. Sorry trådisarna det har bara varit lite mycket men ni skall veta att jag tänker på er och saknar er :) Nillade förut och fick sån sanlös lust att hitta på något, musical,ut o käka,bio, fika, ff:a, klimpa vad som ...
HOJTA!
Cam du brukar ju vara super på att informera mig om något händer :) vi måste ses snart, hoppas fler hakar på. I bland måste ni sparka mig i häcken lite bara, så de blir lite fart på lille Puh
Nåväl ville bara skriva att jag stendiggar er :) så det så.
Snart läge sova *kram*

3 kommentarer:

Anonym sa...

*vinka* Vi ville ju ha med dig på Idol ju!! Fast det var så varmt å trångt så det hade inte varit värt det om inte Erik gjort Bed of Roses så makalöst!!! Fika till veckan blir fint. Pyss

Annika sa...

Jättefint kort! Lila är en färg som jag fått dille på på sistone! Kramis!

Anonym sa...

den är ju såååå söt den stämpeln

kram am