torsdag, december 28, 2006

Hej :)


Tjenare!

Lille P har ledigt skönt.
I går städade vi hos Odd som vanligt blev han skitsur men nu är det ok igen och han har börjat bygga fint bo igen :)
Lille Rod är himla pigg och käck han busar som tusan och småbygger lite bo då o då :)

Annars har lekt en del med stämplarna jag fick i julklapp.


Har mest stämplat upp massa motiv som jag skall sätta mig o färglägga men det har blivit några kort iaf..
Kortet ovan, PBstämpel, målat med twinklings, och chalkat kanterna eller iaf försökt hiih.
Tja jag kanske skulle målat ansiktet på henne, har inte riktigt bestämt mig än..

Nu skall jag dekorera klart min söte vovve :)
Ha det bäst
kramis MP





3 kommentarer:

Anonym sa...

Så där ja nu kan jag komma in här. Snyggt när du rivit lite ojämt runt motivet

kram am

Annika kort & gott sa...

Du har att göra med dina fina julklappar. Kortet är fint men jag tycker du ska färglägga hennes ansikte...
kram Annika

Annika sa...

Vad många fina kort du gjort på sistone! Och en bra jul fick du med! Kanon! :-) Kramis och Gott Nytt År!