måndag, december 25, 2006

JUL JUL


Tjenare!
Så nu har vi firat julafton :)
Det blev en hel del julklappar i år. Många som vet hur jobbigt året varit så de var mycket uppmuntran i dag.
Fick äntligen mitt nya qkalfabete :)
Calvin, oh vad fint det är, blir skoj skall leka med det i morgon.
Några nya dies fick vi med av mamma, P och Odd & Rod, :) några råka vara 10 när jag räknade dem *fnissar*
Stämplar, oj jag har inte räknat alla än men fick så många fina PB,Housemouse, nån fisk, en disney och tja Pbsamlingen har ökat rejält, måste nog räkna dem nån dag. Om jag inte räknat helt galet har jag fått 13 stycken PB i julklapp, helt otroligt *yeah*

Nasse hade slagit på rejält med fina scrapsaker, stämplar, band o tejp mm mm .. 2 supersöta PB stämplar en med en ängelflicka och en med Igelkottarna :) sen var det en stämpel med Ariel och en med Housemouse .. kanonbra tack snälla rara .

Fick ett så underbart smycke av en AL. ett snöhalsband som är jättefint :) o lite puhprylar o en Suzy stämpel o lite annat smått o gott..
Av mamma blev de pengar, stämplar, böcker och en tröja hon sponsra :)
P´s föräldrar fick jag fiskars prylar av.. hurra hurra.
Karin hade varit riktigt busig, tack snälla söta, så himla gulliga stämplar o roooooosa embossing, underbart.
Nu har jag inte orkat räkna upp allt här men scrapprylarna har ökat rejält och Puhsamlingen har växt, slänger in bild på några Puhbarn jag fick av Peter i julklapp :)
Jaana, supertack, så himla gulligt och rart av dig.
Tack alla raringar som skickat söta kort, uppmuntran, tips, ideer och en stor julkram till scraptanterna på Creative *glad att jag känner er*

Trådisarna *love* ni rockar järnet :yeah:

Nope nu skall jag roa mig med att stämpla upp några motiv som jag kan färglägga sen..
Hoppas ni har fin helg :)
Just det Odd & Rod har fått en Ariel av sin gudmor Nasse de är såå lyckliga över henne *fnissar* typ lika glada som jag är över mina fina saker :D
Uppdaterar med mer bilder sen




/ MP

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad mycket kuligt du fått. Ska bli spännande att se vad du kommer åstakomma med detta

God fortsättning

kram am

Annika kort & gott sa...

Så mycket roligt du har fått! Är visserligen nöjd med mina julklappar, men lite avis är jag nog ändå på alla dina pysselsaker. (lite förresten, är MYCKET avis) *fniss*

kram Annika som vill se bild på allt fint

Anonym sa...

Kikade in lite hos dig, trevligt ställe du har!