torsdag, december 07, 2006

Kreativ



Tjenare!
Oj vad jag färglagt motiv, så nu skall jag sätta mig o fixa korten :)
jaja jag lär uppdatera med bilder snart.
Här kommer iaf en tändsticksask som mamma skall få.
Skall be P hjälpa mig att finlira och skära till lite snyggare men iaf, lite rart var de la?
Mamma älskar ju katter och tja denna stämpeln är jag tokkär.
Var på Skapa förut, stod länge och tittade på rara stämplar men köpte faktiskt ingen, eller jo förresten jag köpte ju en liten text typ Tycker om dej eller något sånt stod de på den, men jag köpte ingen PB.
Vet ju att jag får några stämplar i julklapp *fnissar*



http://bubblare.se/sagan_om_nyhtesankaret/

Mot skapandet igen, är kreativ i dag ju
/ MP



2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Kul att du kommit igång med lite tändsticksaskar oxå. Så fin den blev och passande för någon som gillar katter.

kram Annika

Anonym sa...

Den stämpeln passade ju bra. Visst är det kul med askarna

kram am