tisdag, december 19, 2006

Snart kommer tomten




Tjenare!

Sitter här och småglor på lite PBstämplar, oh jag har liksom blivit kär kan man säga.
Är fortfarande överlycklig att jag fick tag på den fina julnallen i PB som Stampe har, hihi jag har den med nu :hurra: o Karin med, tja hon får ju låna min :)

Mitt nya fiskbarn Rod, är himla busig och aktiv. Precis som gamle Odd (alltså förre Odd, Knodd o Todd,) han är från samma uppfödare och väldigt lik dem, så det är himla skoj.
Han kände sig visst lite ensam förut bebisen för jag vaknade av ett plask, haha så höll han på att göra vågor o var helvild. Odd bara låg och blängde bort mot hans håll.. Det är ju så att Odd gillar med sovmorgon, precis som sin mamma.

I dag el i morgon skall jag till HM har sett en tröja där jag blev tokkär i så oavsett om jag kommer i den eller inte så lär den inhandlas, går ju fortfarande ner så ...
Har inte pysslat så mycket i dag / går, mest stämplat upp diverse, färglagt ohhh vad jag älskar mina twinklar, har 24 nu men de lär bli fler hihi.

Sitter och skriver adresser på kuvert, ja till julkorten, de lär la dyka upp på alla möjliga ställen *fnissar*.
Dagens bild, tja de blir några PBstämplar det , ni kan la hjälpa mig att välja. Det är inte lätt ...
Jag lär la köpa alla men tänkte försöka vara ekonomisk, det är ju nästa års motto ..
Nope läge att dra sig mot sängen
Ha en himla käck dag
MP

Inga kommentarer: