torsdag, februari 08, 2007

Scrap & kort




Tjenare!
Nu är det la dags att uppdatera lite.
Var på grundkurs i Scrapbooking häromdagen 2 timmar, skoj som tusan. Fast egentligen det mesta var "vanligt sunt förnuft" men ändå man fick en del ideér osv. Jaja skoj var det.


Här är då min första LO i år, visst jag har gjort några tidigare men det var innan jag lärde mig hihi..

Har 9 kort nästan klara, skall bara dekorera lite lätt på dem, men oj vad jag älskar att moffa.
Har fått en del uppstämplat av Ina den rara men de börjar sina hihi de rimmade ju..
Annika skickade med rart så de leker jag med nu :) så de blir la iaf minst 4 kort klara snart.
Men men ... uppdaterar med bilder om en stund.
Kolla in snyggingen Tex, ja ja han är inte min men iaf jag älskar honom :D
Måste ringa Katarina o kolla om vi skall leka nån dag snart igen så jag får gosa med lillekillen


Ha det gött
/ MP

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo men tjena!!! Helt underbara är dina LO. Fasen alltså :)

Annika sa...

Så fina LOer! Ser fram emot att få se korten med! Kramis!

Anonym sa...

Halloj!!!

Fina LO's å kort!!

Så sööööt Tex är!! Lite kär tror jag...