måndag, juni 04, 2007

Kul ju

Tjenare!
Läste precis inne hos Annika
http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
en rolig grej hon gjort så jag var ju tvungen att testa jag med :)
Jag "googlar" Mia vill här är resultaten:

* Mia vill, vill, vill mer än något annat i hela världen ha en hund -
*fnissar stämmer bra att Mia vill ha en vovve*

* Mia vill ha både bröd och rosor - tja visst

* Finns det inga arbetslösa snälla söta människor som vill göra en insats för en trött Mia?
- *ler stort*

* Hej Mia, Vill bara skicka ett stort TACK för dina goda råd!!!
- så lite så :)
* Jag vill inte vara livegen, sade Mia
- stämmer bra det

* Stå på ett ben i mitten, flaxa med armarna och säg kuckeliku! säger Mia
*fnissar*
* Mia vill bli mangatecknare
- tja varför inte :)
* Bravo Mia! Du lyckas verkligen med det mesta
- tack haha den behövde jag verkligen i dag :)

* Mia vill så gärna ha en hund, och hon är både envis och kreativ. En tecknad film av Sheldon Cohen
- film som måste ses helt enkelt, verkar stämma in så bra på mig

* Det blir en genomdränkt Mia som susar fram på cykelvägarna annars
- haha ok jag skall ut o cykla järnet när vi är hemma på västkusten :)

* Ett fönster lämnas på glänt ifall Mia vill komma in om natten
- snällt men lite jobbigt va, vi bor ju på 5: e våningen *skrattar*

Nu går den övertrötte Mia och lägger sig :)
Ha det gött

3 kommentarer:

Ann Parknert sa...

Jag fattade NADA.... Läste så annikas sida och fattade lite mera.... MIa Pia Päronpung, du måste sätta fnuttar runt "Mia vill" så man fattar lite bättre... OKEJ? *flabbar*

Miapuh sa...

Japp Ninni :) men jag var ju aptrött hahaha..

*fnissa*

Karabara sa...

*skratt* Lät skoj!
Kram KArin