lördag, juni 23, 2007

Midsommar - Skansen





Tjenare!
Lille P och jag var på Skansen på midsommar :) så trevlig så.

Fotade en hel del.

P käkade silltjosan sånt där som vuxna brukar käka,
men jag höll mig till köttbullar :)

Var mysigt att vara ute hela dagen vi var la där vid
11.20 kanske och hemma vid 20.30 eller något sånt.

Mycket knätofsar och käcka människor, de var en del
mindre käcka med där haha men de får man väl ta.


Vi drog på Hardrock på hemvägen och käkade.
Självklart är de jag som fotat, så mina bilder stannar här :) vill man använda dem hör av sig!
/ MP

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Härligt med en utedag på midsommar. Här stod regnet som spön i backen HELA dagen så vi satt mest under tak.

Glad midsommar!!!
kram Annika

netha sa...

Härligt med Skansen, där älskar jag att vara, där var jag varje år som barn och upp i tonåren.
Tänk vad mycket fint du kan scrappa med alla roliga kort.
Hoppas midsommar var fin.
kramis

Ann Parknert sa...

JÄdrar i-át sicket gaaaap! På krokofanten alltså! Käckt att fira på Skansen! Kram på ´re!