tisdag, juni 12, 2007

Tagboks kursen resultatet :)




Tjenare


Så var man hemma igen då.. Jaja jag har varit hemma i drygt 1 timme, stod o höll Carina sällskap och så var vi tvungna att kolla in lite extra på Skapa.


De var Petra som höll i kursen på Skapa Hobby, gillar Petra hon är alltid så glad o rar :)

Kom hem med en ny stämpel en liten mysko sak som heter Ville Virus, haha alltså han är så coolful så jag blev ju kär i honom :) nåväl skall göra ett kort med honom snart( ja om 10 minuter typ) *fnissar*


Ok, kursen då.. Skitabra, man fick ju göra själva boken o tagsen, sen är de kvar att dekorera tagsen o mer på boken om jag då vill det..
Har bestämt mig för att behålla boken själv så jag valde mitt namn på :) givetvis har jag lite stickles på med, funderar på att blinga till den lite till.

Så var det själva tagsen då, jag har inte riktigt bestämt vad de skall stå på mina, funderar lite, tar tacksamt emot tips :)

Petra hade gjort mina 4 Mål på sin och så vad hon hade för mål detta året, himla käckt faktiskt.


Lämnade en liten påse till Lucy, hihihi hoppas hon blir glad :) var ju såklart tvungen att ha med mig några av hennes papper hem, oj oj så coola de är.

Ha det gött!

/ MP


7 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå snyggt!! Va roligt å lära sej något nytt!! Måste också testa på å göra en tagbook (eller va det heter)någongång ;)
du hittar färgerna på en välsorterad konsthandel. Eller va heter det? jah..konsthandel heter det nog *haha* ;)
De säljer konstmaterial! =)
Märket är rätt känt så det bör inte vara några problem att hitta!! =)
Godnatt på dej!!
kram kram

Karabara sa...

Jätte fint som du har gjort Mia!
Jag e smått avundsjuk *skratt* Vill ju oxå ha tid till sådant sköj!

Kram Karin

Lina sa...

Hej själv Mia! Kul att träffa dig med :-)

Jag ska fundera på vad jag kan behöva, inser att jag köper allt :-D

Fint kort du gjort (pekar nedåt i bloggen)!

Hör av dig ang. "thickerserna". Vi kanske ses på måndag.

Anonym sa...

Jättefint!!

Kram Cia

Annika sa...

Kul med kurs! Och så fin den blev! Kramis!

Laila sa...

Va kul saker du lärt dig på kursen. Funderar på att till hösten försöka kunna gå en del av dom som Skapa har.
Kul idé medtagbok. Har själv velat lära mig det länge.

Ann Parknert sa...

Men vaaaad ska man skriva på tagsen?! Ja, det är ju en exellent fråga. Kanske lite fakta om Mia då och mia nu? hehe...