måndag, juli 23, 2007

Kungsan + nytt kort


Tjenare!


Det blev kungsan i går, Kalle spelade så de var ju givet :)

Himla bra var det med :yeah:


Gjorde klart ett kort när jag kom hem, sen får jag la ta itu med 3 kort som jag måste göra o posta. 2 tackkort och ett surprisekort :)


Träffar väl förhoppningsvis söte Texas o Katarina och Pålle i veckan, är liksom läge att lämna över hennes present ju :)


Nåväl här är dagens kort

Mot sängen
Jaja jag vet det blev ett ganska simpelt kort men men, ont i tassarna ju.
Ha en himla käck fantastisk dag
/ MP


3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Oj vad mycket du har hittat på sedan jag var på besök i bloggen senast. En massa fina kort har du dessutom gjort!

Har inte glömt bort dina stämplar, de kommer snart tillbaka till dig!
kram Annika

Frusvea sa...

Jättegulligt kort !!! Och fina färger med :)
*kram*

Anonym sa...

tjusiga saker du har i bloggen! kul att ha hittat hit =)
*kram*