lördag, juli 14, 2007

Odd & Rodd installerade =)

Tjenare!

Sådär grabbarna kom hem i går igen ju :)
Nu är de nattade och utfodrade precis som de skall vara .
De verkar som de haft de jättebra, för Rodd har massor att berätta, han tjötar som bara den.

Lille Odd ligger och tittar så rart på sin mamma, Rodd fjäskar o tittar på mig han med
*ler stort*

I dag, lördag skall jag moffa lite här hemma, veva lite i min CB och förhoppningsvis scrappa lite, måste ju göra ett fint kort till Carina från Odd & Rodd, o sen ett till hennes pappa med är de tänkt, sen om jag får klart de i dag de vet man aldrig.
Söndag, får jag då äntligen träffa Michaela :yeah: blir skoj det, oså fika med Carina hihi.
Måndag - kryssning..

Nä nu skall jag titta lite på grabbarna sen lägga mig o läsa
Ha det gött
/ MP

Inga kommentarer: