onsdag, juli 11, 2007

Packat

Tjoho

Ja jag vet jag har inte haft tid riktigt med att göra allt jag vill, träffa alla osv men jag har har prioriterat att vara med min mamma och ta det lugnt. mår ju inte så himla bra.
Nästa gång får jag väl försöka strukturera det hela lite bättre men semester = ta det lugnt , slappa o inte ha massa tider att hålla.

På fredag får jag hem Odd & Rodd igen =) hurra hurra så jag saknat mina små söta blå bebisar.
I morgon skall jag träffa Sofia innan tåget åker, hua, har tagit fram några gamla foton på henne och Michaela som jag tänkte scrappa sen .. Det blir skoj.
Nope snart läge logga ner segmodemet och sen i morgokväll har man bredband igen :YEAH:
Lär uppdatera med diverse bilder sen

Ha det gött
MP

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem igen.
Borta bra men hemma bäst, eller?

kram am

netha sa...

Bra val att prioritera sig själv, för det måste du. Du skall ta hand om dig och se till att du blir bra.
Kramis