onsdag, september 19, 2007

Apan och Filuren


Tjenare!


Jaja 2 enkla kort.

Usch såg att lille Otto inte var så fint målad, men men ont i tassarna ju får la trixa till det lite sen..
Filuren, vann jag på hobbyhusets utlottning :yeah:
Fick hem min Bubbe i går med som jag vann på landstoken , hihi skall testa den sen en grisbubbe.



Skickade vi till en kompis som hade lite aj-aj.
Nu skall jag greja lite visst låter det bra när jag skriver så..men nä jag skall lägga mig o läsa tidningen o vila en stund.
Rodd har med lagt sig o vilar sött, Odd står visst på huvudet o ser allmänt käck ut :) nope nu vände han på sig..
Åter senare ha det bäst
/ MP

4 kommentarer:

Unknown sa...

men guuud vilka underbara kort!!!! O filurisen är såå söt!!!!

Anonym sa...

Vilken tur du har när det gäller utlottningar...jag vinner aldrig nåt.
Fin fiiina kort. Gillade den nedersta mest. Det är verkligen så snyggt med prickigt papper.
Kram

Ann Parknert sa...

Hallå bruden! Sicken söt apa du hittat dårå! Tänkte du på mig när du köpte den eller? *skratt*

Lotta sa...

Apan är ju bara sååå söt :-)

Grattis till vinsten förresten.

Kram L8