söndag, oktober 14, 2007

Några till julkort o ett annat kort




Tjoho!

Så där vi börjar med de första som hör o häpna jag är ganska nöjd med de, såg att jag fotat det innan jag klippt till den vita kanten där som är lite ojämn men men..

Nu är frågan bara skall jag slänga dit God Jul eller låta de stå inne i kortet.. hmm .. tål att tänkas på.
Har använt min käcke cb och embossat bakgrunden med :)

Kort 2 ett julkort bara med en amöba o en Jolees gran :)
Kort 3. Hängel på mur.. skall dit nån text typ grattis eller något o troligtvis något mer, låter de ligga ett tag så får vi se hur de blir sen.
Åter mot korttillverkningen.
Ha det gött och glöm inte vi diggar kommentarer :D

/ MP

5 kommentarer:

Virrhönan sa...

Jätte fina kort du gjort och jag tycker du kan ha god jul inne i kortet

Karabara sa...

Jätte fina kort som du har gjort!
Kram Karin

Karabara sa...

Tjohooo du har blivit taggad - läs i min blogg så får du veta mer :)
*KRAM*

Laila sa...

Visst kan man ha texten inuti kortet! Självklart.
Jag tycker jätte mycket om pappret på det nedersta kortet.

Å du... Jag har också taggat dig. Nu vill Karin och jag veta ALLT!
:-P

Anonym sa...

Oj va du är kreativ ! Och det syns att du utvecklas hela tiden.

Kram på dig !