onsdag, april 02, 2008

Jodå

Hej!
Det har varit mycket ett tag, mår nä inte bra ont som tusan, känner mig stressad.Vilket inte blir bättre av en massa tjöt.

Lille Rodd är ju sjuk, vi får se hur de hela utvecklas blir han inte bättre inom ett par dagar så .... vill ju inte att han skall lida o ...
.... då får Oddisen en ny bror

Skulle fotat mina presenter och allt men jag har inte orkat har fotat en del iaf, det är inte så himla lätt när man har ont i händerna och när man mår dåligt.

Iaf.. tack alla som uppvaktade mig med kort, presnter, inlägg mail o allt.. Jag blev jätteglad och ni lär få se diverse olika alster där presenterna används :)i framtiden.

2 kommentarer:

Laila sa...

Var rädd om dig! Är själv i en dålig spiral just nu...
Hoppas du orkar komma in till jobbet snart igen.

Hoppas det löser sig till det mesta med Roddan.

Anonym sa...

Jag beklagar sorgen!!!

Jag har ett namnförslag till lillebror: I-pod ;)

Massa kramar