tisdag, maj 13, 2008

Altrat + kort



Tjoho!

Anna den rara på Pyssloteket lärde oss att decopaga eller hur skriver man? en ask.

Nåväl de blev godismotiv och så fick lille P den med godis i i lördags, han blev så glad så :)


Har även gjort ett gäng kort en del blev sådär försöker göra lite annat än bara gulligt rosa rart typ amöbastuket.


Nu skall jag vara lite kreativ hade ju lagt fram papren så fint som jag fick av Anna som jag skulle göra en utmaning med, o på dem rann de cola kors o tvärs hatar dessa jäkla händer, så jag får sticka upp o köpa 2 nya papper senare i dag eller så.
Ha det gött
/ MP

3 kommentarer:

Unknown sa...

underbar ask! Jag tänkte ta o rensa i mitt pysselvrå, bli av stämplar jag inte använder så ofta..dekorationer mm...nu när jag kommit så lånmgt så pajar jäklar kameran...*S* Nåja...snart e den lagad...

netha sa...

Sicken gullig ask, att göra detta klet med lim är ju superkul och fint blir det med när det torkar, synd bara det har så svårstavat namn. :-)

Anonym sa...

Tack för att jag fick vara rar :)

Du, hittade en sida på allt om barn där jag bloggar som handlar om plåster. Tänkte du kan inspireras lite. Visste du att det finns plåster som der ut som bacon? det vore väl något?? Haha :) http://www.alltombarn.se/aktuellt/satt-barnsliga-plaster-pa-saren-1.11036