tisdag, juli 08, 2008

Marstrand

Vi har det ganska gött här ute.
Saknar dock lille Odd men får ju dagliga rapporter av Carina =)
Nu har de scrappat igen, Odd är ju jätteduktig hihi.

Nu flagnar jag så fint med , blir la till att smörja in sig REJÄLT i morgon.
Funderar skarpt på att investera i sprayblond såg några kort P tagit på mig, satan vad rött hår jag har, ILLA!

Läser scraptidningar, slöar, umgås och sitter o tittar på havet, fint väder har vi med .. jaja i dag sådär men det gör inget faktiskt.
I morgon blir de en sväng in till Kungälv hihi vem vet vad man kan hitta där. Förra sommaren hittade jag en Puh jag inte hade =)

Självklart är de nya pjucken rosa, det är kjolen med =)
Mot filmen, Sofia o Michaela är här så vi skall se en käck komedi, jaja jag hoppas den är käck =)

3 kommentarer:

Pyssellina sa...

Låter härligt det där med Marstrand. SÅ du använder oxå sprayblond, har jag med gjort, längesen nu men ska nog ta och ljus upp håret igen.
Kram på dig

Linda (BlueEye) sa...

Låter som ni har det riktigt mysigt där nere.
Ta hand om dig så hörs vi snart!

Kram/Linda

Unknown sa...

Låter som om ni har det trevligt! du har blivit utmanad...finns i min blogg om du orkar!