fredag, november 28, 2008

tjöt

Vi har ju fått låna så fina stämplar av Babsan är la hög tid att fixa något käckt med dem innan de skall hemåt igen. OH jag älskar hennes stämplar ju *asg*

Odd & Knodd verkar ganska sugna på att pyssla vi har mest glott runt de sista dagarna och inte gjort så mycket mer än skurit till kort, bigat, vevat ut lite med CB o tja förberett.. NU skall de bara stämplas upp lite till färgläggas och ..

Nåväl xx julkort kvar att göras, några beställningskort, 1 dopkort, o sista utmaningen till stämpelstafetten.
Nope kommer inte göra "alla julkort" avancerade faktiskt, hihi :)

Annars nä mår inte bra alls så visst vissa kanske kommer uppfatta mig som en dryg bitch framöver men jag måste fokusera på mig själv enligt läkaren och ta det lugnt.
Nya prover skall tas igen nästa vecka aj aj aj.

Nope nu läge att småglo på vad för stämpel som kan vara passande till stämpelstafetten.
Lär la uppdatera med nån bild på något lite senare i dag hihi
Ha det gött
/ M

4 kommentarer:

Camilla sa...

Åhhh va spännande! Jag MÅSTE göra ett kort idag. Ska nog inviga spellisarna...*fniss*

ha det bäst

Kram kram

Sollan sa...

Hoppas du hittar en bra stämpel till ditt kort nu. Kom och kika hos mig, här http://minscrubb-sollan.blogspot.com/2008/11/kom-nu-r-det-utdelning.html

Kram

Karina sa...

Kommer aldrig att uppfatta dig som en dryg bitch det lovar jag dig. Mår man inte bra så ska man koncentrera sig på sig själv och inte en massa andra. Ha en bra dag. Kramar

Anonym sa...

Ta hand om dig vännen