tisdag, december 02, 2008

Kramkort





Anna på Pyssloteket är väldigt duktig på att ta tillvara papper och dess mönster eller hur man skall säga. Något som jag inte är så bra på, jag trycker visst gärna dit nån motivstämpel o sånt där men.. Nu skulle jag testa att göra på "Annas sätt"
Klippte ut blommor ur mönsterpappret, samt ett blad och satte dit, "kram"är en av mina favoritinkidostämplar.


Tyvärr inte bästa bilden men.. nog fick jag med lite pärlfloss även där :)
Allt material går att köpa på Pyssloteket

8 kommentarer:

Camilla sa...

Jätte fina kort!!

Kram kram

Misspyssel/Cecilia sa...

Så gulligt stämplen är såå fin

Anonym sa...

väldigt fint!! :D

Karina sa...

Jag vill ha den stämpeln!!!!!!!!!!!
Hoppas att allt är bra med dig och hajarna. Föresten så är dina kort vackra som vanligt. Kramar

Anonym sa...

Snyggt! Du har ju fått en jätteharmoni i kortet genom att "återanvända" mönstret. Pärlflossen satt fint också! ;-)

Tinto sa...

Jättesött!

Anonym sa...

Vilka härliga fiskar du har! Underbara färger att ta kort på. Den där sämpeln tror jag minsann att jag ska ta mig en närmare kik på...

Kram

Anonym sa...

det där kortet e såååå snygt mia pia puskan