onsdag, juni 24, 2009

Hajarna


Tyckte de var läge att ta några hajfoton förut, det tyckte inte ODD vilket ni kanske ser asg.
Försökte även fota Lillebror och få med hans blonda slinga men nä hur jag än gjorde så vägra han visa just den just precis när jag hade kameran framme alla andra vinklar gick så bra så fnissar.

Odd tja de var den bilden jag fick på honom på delar av häcken hihi sen försvann han längre in bland växterna, stör ej den haj som väntar på sin hammock tror jag att han muttrade.
Mailade säljaren i USA igen och fråga vad som händer.. han skulle skicka en ny hammock så hoppas den anländer.

shiit jag måste sätta i gång med atcerna, 6 kvar oh vad jag är laddad eller?

1 kommentar:

Monica sa...

Nämen hur svårt ska det va för dem o skicka en hammock?? Suck! Nu e det ju sommar o klart att killarna väntar på att få softa i sin hammock.

Jo här e det fint, jobbar o står i nu när jag har "sommarlov". Hur har ni det själva? Ska ni göra något kul? JAg har 2 futtiga veckors semester i augusti, men det blir nog bara dagsäventyr med lillen.

Tänkte skicka vidare KAOS till dig :-) Ska bara hinna göra ett också hahahaha
KRam kram!