fredag, oktober 16, 2009

Utmaningarna går vidare

Häromdagen fick jag ett gäng "FULA PAPPER" av Carina som jag skall fixa i hop kort med, haha :)

Sen fick jag ett lite finare sett att göra ett "typCarinakort" men i orange , orange är en färg jag inte använder sååå himla mycket om vi uttrycker oss milt asg.

Så om jag fattat det hela rätt 2 st Carina utmaningar som skall vara klara tills nån gång nästa vecka då de kommer nya utmaningar.
Hon har ju såklart fått av oss med, och redan lyckats göra ett alster bildbevis finns i hennes blogg, kommer i min blogg efter sömn :)
Hajnattning och Puhnattning åter om några timmar
Tjing!

3 kommentarer:

Carina sa...

Lyckas du med de fula papprena så blir jag imponerad för de var verkligen asfula!!

"Typ Carina" behöver det inte vara, färgerna är väl tillräcklig utmaning :D

Åsa / Dolores sa...

Vad roligt med utmaningar! :)
Kram / Dollan

maxell sa...

Men orange är fint och snyggt och glatt. :)