fredag, november 20, 2009

Rockande tomten




Så var det fredag igen :)


Ja, han sjunger tomten,tror minsann han smygsjunger Odd little things :D , alltså Odds låt som Johan Becker har gjort :) eller rättare sagt ODD är döpt efter låten :)


Stämpeln fick jag av hajarna en dag när allt var överjäkligt, om vi säger så här milt sagt jag är sjukt less på att sån sanslös värk varje dag


Bandet med noter är från Pyssloteket minsann, tyckte de passade bra på detta kortet.

GOD JUL stämpeln är med från Pyssloteket,
Pyssloteket har öppet på lördag , så kom gärna dit :)

Blommorna har jag köpt utomlands och berlocken köpte jag någonstans i somras :)

Som vanligt klicka på bilderna så ser ni dem större :) Haj så länge!






7 kommentarer:

Carina "Ina" sa...

Jättefint kort!

Mella sa...

Vilket underbart kort. Stämpeln hade varit perfekt för min pappa som lever för rockmusik. På farsdag fick han ett kort med Alota-grodan som Elvis ;)
Klart du var värd en ny stämpel när du har ont! *krama om*

Unknown sa...

Vilket fint kort du gjort. Vilka snälla hajar du har som köpte stämpeln.Hoppas att det hjälpte lite mot värken i varje fall.

Anonym sa...

Fiiint! :)
Du är utmanad!!

anna sa...

Utmanad hos mig asså ;)

anna sa...

annu en utmaning att bita i
http://fyrbarnsmorsan.wordpress.com/2009/11/22/100-bloggfragor-med-svar/

Fia sa...

Wow, ett ursnyggt! Så underbart fina färger och fina stämplade motiv. Gillar den lilla noten.....