måndag, november 16, 2009

Rött ängelkort





Haj!






I mitt ena dtpaket låg detta :


pappret med änglar från Prima
Röd cardstock
Rött organzaband med swirlar
God jul skylt
rosor
spets

Tja rött o rött, vinrött -blodrött nån röd variant iaf :)



Jag ville försöka använda så mycket som möjligt av pappret och motivet.
Drog runt med stickles längst kanterna.





Nedan en liten detaljbild på skylten,spetsen och rosorna.
Allt material på detta kort är från Pyssloteket

Inte riktigt min typ av kort , hihi men det är ju de som är lite spännande med det hela :)































just det kanske ska visa vad det var i med .
Bytte ut guldgrejsen mot silverspets :)

1 kommentar:

Carina "Ina" sa...

Läckert kort. Allt behöver inte vara Magnolia - fast dom är kul och måla :-)

Papper är inte inhandlat ännu - det var slut i Ullared men jag ska ev. till Göteborg på lördag och då ska jag besöka Clas Ohlsson och köpa en förpackning.