torsdag, april 29, 2010

Thursdays child

Tjenare!
Titeln syftar på Torsdag - DT HAJ = vi :) sen älskar jag den låten med David Bowie med.
Sådär vår LO ligger på tork nu, den ska upp till Pyssloteket i dag ( efter sömn det är mitt  i natten ju)
Bloggar om den nästa vecka för jag har redan schemalagt torsdagens dthajinlägget i Pysslotekets inspirationsblogg.
Där visar vi i dag ett blomkrukekort, himla enkelt att göra och det är la alltid bra att ge bort en blomma som håller ett tag :D

Så är ni vakna kila in på Pysslos inspirationsblogg vid 11då ploppar vårt inlägg upp :) ( om jag gjort rätt haha)
och lite senare under dagen så slänger jag upp kortet här med.
Frågor, funderingar hojta till bara så ska jag försöka förklara eller vad det nu kan vara.

Hade himla trevligt i går, Tack Cathrine är alltid så trevligt att träffa dig, hajarna hälsar speciellt till dig i dag :D
Så här såg det ut för någon timme sen när Ippen o jag scrappa :) dålig bild jag vet men se så käck han är :D



TjillevIPPEN så länge

Inga kommentarer: