fredag, juni 17, 2011

Happy Thoughts ... Mikaelas scrapin =)

Tjing!
Jo jag vet jag är apkass på att blogga för tillfället och på att pyssla men jag mår inget jättebra sen händer det en massa saker. 
Nåväl dagens kort, det mönstrade papret är Inkido ( haha samma som på gårdagenskort) stämpelmotiven både text " Sending you Happy Thoughts" och Tjejen med nallen kommer från Mikaelas Scrapin.
Om jag inte har helt fel är tjejen med nallen från Stampavie.
Tjejen med nallen har jag satt på 3dkuddar, syns nog inte så bra på bilden kanske men kortet ser inte riktigt lika platt ut "live"

Textstämpeln ingick i ett sätt med texter postmarks sentiments eller något sånt, hittar dem inte i webshoppen just nu men maila Mikaela annars eller så kollar jag upp om nån är intresserad.



Hi!
Sorry I havent been around so much.
Todays card, same paper as yesterday (Inkido forever summersometing..)
The stamps and the pearls are from Mikaelas Scrapin, a very nice shop :)
Have a great weekend and take care
Hugs from me and the sharks :)

/  M

Inga kommentarer: